vrijdag 16 maart 2012

Even voorstellen

Ik ben Jacoline 32 jaar getrouwd en moeder van 2 stoere jongens. Na vele jaren jojo'en ben ik er nu klaar mee. Begin februari hebben we als gezin een stap genomen om gezonder en bewuster te gaan eten en drinken.
Ook ben ik toen gestart met GOK (Grip op Koolhydraten). www.gripopkoolhydraten.nl Ik wil namelijk graag van mijn  suiker- en koolhydraatverslaving af. Deze levenswijze sluit daar erg goed bij aan. 


Op het forum van GOK hield ik  een dagboek bij. Ik vond het zo ontzettend leuk om daar te schrijven dat ik daarom dit Blog heb geopend.  Ik schrijf over dagelijkse zaken waar ik mee bezig ben, maar ook ervaringen over zonder suiker eten, zonder E-nummers, bewerkte producten en natuurlijk mijn eigen eetdagboek en wat mijn ervaringen daarbij zijn. Ik zal er af en toe ook recepten bij schrijven, zodat je er zelf ook van kunt genieten.

Alle artikelen die ik schrijf, gaan over mijn persoonlijke ervaringen. 


Sinds de omschakeling eten wij heel erg lekker en zitten we veel beter in ons vel! Ik gun het iedereen. 


Hartelijke groet,
Jacoline


PS: Stuur gerust een berichtje. Ik vind het erg leuk om van mijn lezers iets te horen.


3 opmerkingen:

  1. Hoi Jacoline!

    Wat heel erg toevallig dat jij dit ook doet! bevalt goed hé!
    Gisteren hebben we iets heel lekkers gegeten.
    Was volgens Henk voor vele herhalingen vatbaar.
    Nodig:500gram pangasiusfilet of tilapia in stukjes zout en peper, 500gram oosterse roerbakmix(of japans/chinees)
    en een flesje wokolie(olijfolie mag ook maar wokolie geeft de groenten een lekkere smaak)
    en een flesje Gotan wok eesentials
    sweet&sour.

    De groenten liefst in een wok goed gaar laten worden met een beetje wokolie,de groenten even apart op een borde houden en met een beetje olijfolie de vis lekker bruin bakken(niet te gaar anders valt de vis uit elkaar) vervolgens de groeten er weer bij kiepen en naar smaak een beetje saus erover gieten...serveren op een mooi bord met een beetje verse bieslook en...smullen maar!

    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Anne, wat goed om te horen dat jullie dit ook volgen. Het recept ziet er inderdaad lekker uit. Alleen zit er in het flesje Go- tan de smaakversterkers MSG en dat is een ander woord voor E-621. Dit eten wij bewust niet en het staat bij Gok ook nog eens op de rode lijst.......
    Succes versr!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben wel heel erg trots op mijn dochter Jacoline, wat een mooie site, leuke verhalen, recepten, foto's en nog veeeeel meer.....

    gefeliciteerd met deze stap, en met dit doorzettingsvermogen. Super hoor!

    pa

    BeantwoordenVerwijderen